Jump to content

Photo

Omat projektit/bändit/musiikki

• Please log in to reply
151 replies to this topic

Simppa

Simppa
  • Members
  • 1856 posts
  • GenderMale
  • LocationHelsinki, Finland
Far'n Beyond julkaisi tänään uuden promosinkun.
Kotisivuilta voi käydä kuuntelemassa molemmat biisit.
  • 0

- S1mppa @ #nightwish.fi @ ircnet -
Far'n Beyond

Guest_Minerva_*

Guest_Minerva_*
  • Guests
Sainpahan vihdoin tehtyä demon yhdestä biisistäni ja osasin jopa laittaa sen monen yrityksen ja kaikenlaisten ongelmien jälkeen MySpaceen. Lopputulokseen olen harvinaisen tyytyväinen, vaikka alussa kuuluukin jotain epämääräistä kolinaa ja puhetta, mutta ensimmäiseksi demoksi se on minusta kuitenkin ihan ok. Kitarat kuulostavat ihan hyvältä ja laulukin, vaikka tokan säkeistön laulankin vähän päin helvettiä.

Nyt kai sitten virallisesti samalla paljastan itseni tällä foorumilla, sillä minkäänsorttista kuvaahan ette kaiketi ole minusta koskaan nähneet. (Mikä ei sinäänsä ole mikään menetys, krhm.) Nyt pidätte minua taatusti ihan kakarana, ettekä voi edes leikkiä ottavanne minua vakavasti, mutta sepä on sitten ihan oma vikani. :D (Miten tämä selostus muuten liittyi asiaan?) Mutta joo, olen hirmuisen tyytyväinen jos joku vaivautuu kuuntelemaan biisini, eikä jonkinsorttinen kommentointikaan ole kiellettyä. Kaveriksikin minut saa oikein mielellään lisäillä MySpacessa jos vain suinkin kehtaa. :P

http://www.myspace.com/arriewhite
  • 0

Teditin

Teditin
  • Members
  • 1437 posts
  • GenderMale
  • LocationOulu, Finland
^Niinkun olen sanonut, hieno biisi. :) Ja kiva oisi tuota joskus kuulla lisääkin.
  • 0

Shadee

Shadee
  • Members
  • 1145 posts
  • GenderFemale
Oikein hyvältähän tuo kuullosti, Minerva. :) Pidin todella äänestäsi, se on kaunis. Muutenkin kappale on mielestäni kaunis, kiva kuunnella tuollaistakin välillä.
  • 0

Guest_Minerva_*

Guest_Minerva_*
  • Guests
Oi kiitos, kiitos! Olin odottanut "Hyvästi, heitämme sinut ulos tältä foorumilta. Älä palaa koskaan." -tyylisiä kommentteja. Kiitoksia todella paljon kehuista. 8)
  • 0

Kahvisieni

Kahvisieni
  • Members
  • 831 posts
  • GenderFemale
  • LocationJoensuu, Finland
Todella miellyttävän kuuloista musisointia! :) Äännät englantia kauniisti, ja biisissä on rauhallinen, muttei tylsä tunnelma.
  • 0

Guest_Gothelia_*

Guest_Gothelia_*
  • Guests
Täytyypä minunkin tuota Minervaa ylistää ainakin yhdestä asiasta, jos ei nyt musatyyli ihan minulle kolahdakaan. Nimittäin päämäärätietoinen ja valmiin oloinen meininki. Se kun tuntuu monilta demoiluvaiheessa olevilta bändeiltä puuttuvan, ja sitten ainakin minua musiikinkuluttajana ja mahdollisena tulevana fanina harmittaa kovasti, kun ei maistiaisen perusteella saa mitään kunnon otetta artistista. Mutta tässä sitä jotain jämäkkää ajatusta jo oli taustalla aistittavissa, kiitos ja onnittelut siitä. :)
  • 0

Guest_Minerva_*

Guest_Minerva_*
  • Guests
Valtavasti kiitoksia, Teditin, Naminé, Kahvisieni ja Gothelia! Vaikka saattaakin kuulostaa teennäiseltä, minun on kuitenkin pakko sanoa, että jokaisen teidän kommentti on piristänyt ihan kamalasti. :) Enpä olisi uskonut saavani vastaavanlaisia kehuja, sillä ikää minulle on kuitenkin kertynyt niin vähän, että olen monesti saanut kuulla, ettei minua voi ottaa ollenkaan vakavasti, mikä on toki ihan ymmärrettävääkin, mutta suurin osa näistä kommenteista on tullut sellaisilta, jotka eivät koskaan ole musisointiani päässeet kuulemaan. Tuntuu uskomattomalta kun joku kehuu biisiäni, jota vielä vähän aikaa sitten olin soitellut yksin huoneessani, ajatellen, ettei ehkä kukaan minun itseni lisäksi koskaan pääse kuulemaan sitä.

Edit: Ja suurkiitos Nemollekin!

Edited by Minerva, 13 September 2007 - 05:55 PM.

• 0

Guest_Nemo__*

Guest_Nemo__*
  • Guests
Todella kaunista, Minerva! Erittäin hyvä ekaksi demoksi, jatka toki samaa rataa. :)
  • 0

Guest_Savior_*

Guest_Savior_*
  • Guests
Toinen Pod-nauhoittelu + jotain vanhempaa.

Edited by Savior, 09 November 2007 - 07:16 PM.

• 0

Guest_Lapazeus_*

Guest_Lapazeus_*
  • Guests

Toinen Pod-nauhoittelu.

Erinomaista.
  • 0

Guest_Savior_*

Guest_Savior_*
  • Guests
Isosti tänks! Keskeneräisyys ja epätarkkuus vaivaa tuossa vielä omaa mieltä. Rauhoittaa + motivoi kummasti saada palautetta jo tässä vaiheessa.
  • 0

Guest_villeyk_*

Guest_villeyk_*
  • Guests
Nonii, ensin oli vuorossa emoa, nyt metallista hardcorea!
Bassoa soitan siis tässäkin kokoonpanossa.

Guest_Savior_*

Guest_Savior_*
  • Guests

Nonii, ensin oli vuorossa emoa, nyt metallista hardcorea!
Bassoa soitan siis tässäkin kokoonpanossa.

Melkoisen loistavaa! Välillä kuulostaa melkein Cult of Lunalta vaikka vauhtia onkin reilusti enemmän. Rytmiryhmä rulettaa, basso uppoaa luihin ja ytimiin ja rumpali on varsinainen fillihirviö. Säälin laulajaa -raakasoundinen ja musaan pirun hyvin sopiva mörisijä- mutta tyypin fysiikka ei tuota kyllä pidemmän päälle voi kestää.
  • 0

Guest_villeyk_*

Guest_villeyk_*
  • Guests

Melkoisen loistavaa! Välillä kuulostaa melkein Cult of Lunalta vaikka vauhtia onkin reilusti enemmän. Rytmiryhmä rulettaa, basso uppoaa luihin ja ytimiin ja rumpali on varsinainen fillihirviö. Säälin laulajaa -raakasoundinen ja musaan pirun hyvin sopiva mörisijä- mutta tyypin fysiikka ei tuota kyllä pidemmän päälle voi kestää.

No pentele, kiitoksia! Rumpali on tosiaan meidän kantava voima, pitää kielisoitinten luoman kaaoksen jotenkuten hanskassa :D No, mikäs siinä, onhan jannu niittänyt mainetta ihan levyttävissäkin bändeissä. Täytyy vielä mainostaa, että nuo biisit rykäistiin studiossa nauhalle ilman klikkiä ja ainoastaan laulut nauhoitettiin jälkikäteen :) Ja sitten tietysti miksattiin!

Äänen kestävyydestä en osaa sanoa juuta enkä jaata, on se jo ainakin muutamia vuosia kestänyt eikä jannu ole pahemmin valitellut äänensä perään :P

Guest_fightfire_*

Guest_fightfire_*
  • Guests

Far'n Beyond julkaisi tänään uuden promosinkun.
Kotisivuilta voi käydä kuuntelemassa molemmat biisit.

Deep kolahti tänne hienon kertsin ansiosta.
  • 0

Guest_Nemo__*

Guest_Nemo__*
  • Guests
Nyt vihdoin laitoin Mikseriin yhden instrukappaleen, joka on muhinut vuoden verran kovalevyn kätköissä. Sooloilun hoiti isäni, sillä tuohon aikaan minun taitoni eivät moiseen riittäneet. :D Biisi kuultavissa täältä.
  • 0

Guest_Minerva_*

Guest_Minerva_*
  • Guests
Hienoa! Minä ainakin tykkäsin. :) Biisissäsi oli suhteellisen tarttuva melodia, joka jäi ainakin minulla soimaan päässä nyt kun kuuntelin koko biisin toisen kerran. Hyvä biisi, oikeasti. :)
  • 0

Guest_Savior_*

Guest_Savior_*
  • Guests
Musatyyli ei iske meikään mutta kommentoin silti. Rytmikäsi on luvattoman tarkka noin lyhyellä soittokokemuksella, jäbässä on ainesta kunnon guitarheroksi. Vaihda guitarpro -rummut ezdrummeriin ja midibassot vaikka pitch shiftattuun kitaraan niin tuloksena on tosi pätevää sankariheviä/kasarirokkia. Ja mitä vähemmän copy-pastea niin aina parempi. Way to go. :)

Edited by Savior, 13 December 2007 - 06:42 PM.

• 0

Guest_Nemo__*

Guest_Nemo__*
  • Guests
Kiitoksia kehuista. Tuo biisi ei anna minkäänlaista osviittaa siitä, millaista musiikkia tulen tekemään. Sampleja oli kyllä luvattomasti, mutta rummut ja basso oli käytännössä pakko samplata, koska oikeista soittimia ei lähitienoilla ollut. Samplet tulen kuitenkin jättämään vähemmälle tulevaisuudessa. Mutta kiitos vielä kerran positiivisista kommenteista. :)
  • 0

Guest_tuomiontuoja_*

Guest_tuomiontuoja_*
  • Guests
Iltaa! Tossa vuoden 2007 loppupuolella sain ensimmäisen demoni valmiiksi ja päätin nyt tulla tännekin mainostamaan. Olisi kiva saada palautetta. Demolta on pari biisiä kuunneltavissa Mikserissä.
Luvassa siis synkeähköä(?) metallimusiikkia. Laitan luultavasti demon kokonaisuudessaan mikseriin lähiaikoina. Kiitos jo etukäteen!
  • 0

Guest_Savior_*

Guest_Savior_*
  • Guests
Paniikkitunnelmissa improtusta riffi-ideasta kehitelty piisin alku, tai keskikohta? Löytyy nimellä häviö.

edit. Lisätty pari rihviä ja huminoita + ulinoita, ja miksattu Helevetin Drumkittiä tuntuvasti korvaystävällisemmäksi. Basso missaa yhä kun ryökäleestä hajosi virtaplugi. :evil:

edit2. ei löydy enää. Menj piilloon.

Edited by Savior, 26 February 2008 - 05:15 PM.

• 0

Simppa

Simppa
  • Members
  • 1856 posts
  • GenderMale
  • LocationHelsinki, Finland
Pistänpäs aiheesta tännekin topicin (vaikka bändiä jo mainostin aiemmin):

Far'n Beyond hukkasi edellisen rumpalinsa ja nyt olisi tarvetta täydennykselle.

Bändistä faktaa:
- treenis Helsingin punavuoressa
- keski-ikä yli 30
- tyylin voit päätellä itse tuolta

Jos näistä mikään ei tuntunut pahalta niin otapa yhteyttä.
Haemme siis asiansa osaavaa, motivoitunutta ja joviaalia lyömäsoitintaiteilijaa vääntämään hevanderia.
Tosi tarkoituksella ;)

Bändin kotisivu

//edit
Kannuttelija löydetty, joten odotettavissa on jotain eloa tältäkin rintamalta myöhemmin keväällä :)

Edited by Simppa, 26 February 2008 - 02:38 PM.

• 0

- S1mppa @ #nightwish.fi @ ircnet -
Far'n Beyond

Guest_MizWinter_*

Guest_MizWinter_*
  • Guests
@Savior. Ymmärsinkö oikein, että soitat Hidria Spacefolkissa? Olitte siis lämppäämässä Porcupine Treeta Tampereella? Ei todellakaan huono pesti, jos näin on :W: Kerrassaan upeaa avaruus-utuilua.

@Nemo_. Ihan mukavan instrumentaalivedon olet saanut aikaiseksi. Isäsi taitaa olla vähän pitemmän linjan kitaristi, sellaisella varmuudella soolot näytti tulevan.

@Minerva. Todella kaunis ääni! 8) Biisikään ei kuulostanut hullummalta. Noilla avuilla mennään jo pitkälle, joten uutta demoa vaan kehiin. Kyllä me kuunnellaan.

Edited by MizWinter, 18 January 2008 - 03:20 PM.

• 0

Guest_Savior_*

Guest_Savior_*
  • Guests

@Savior. Ymmärsinkö oikein, että soitat Hidria Spacefolkissa? Olitte siis lämppäämässä Porcupine Treeta Tampereella? Ei todellakaan huono pesti, jos näin on :W: Kerrassaan upeaa avaruus-utuilua.

MitÄH, nyt sekoitat johonkin... En ole ollut lämppäämässä Porcupinea tai mitään muutakaan, heh. Kuuntelemassa olin Treella. Tosin kitaristikaveri saattaisi soittaakin Hidriassa joku päivä, on kova fani ja taidot ja luovuus riittäis jopa parantamaan bändiä entisestään.
  • 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users