Jump to content

Photo

Omat projektit/bändit/musiikki

• Please log in to reply
151 replies to this topic

Guest_MizWinter_*

Guest_MizWinter_*
  • Guests

MitÄH, nyt sekoitat johonkin... En ole ollut lämppäämässä Porcupinea tai mitään muutakaan, heh. Kuuntelemassa olin Treella. Tosin kitaristikaveri saattaisi soittaakin Hidriassa joku päivä, on kova fani ja taidot ja luovuus riittäis jopa parantamaan bändiä entisestään.

Okei, aivot on mulla näköjään aika jumissa.

Edited by MizWinter, 19 January 2008 - 02:31 PM.

• 0

Guest_Modnar_*

Guest_Modnar_*
  • Guests
Lyhyesti, mutta ytimekkäästi:

Somnam
, surrealistista sekä ambient-tunnelmointia tajunnan rajamailta (suosittelen ennemmin kuuntelemaan kuin uskomaan tekotaiteellisia sanallisia kuvailuja). Perustin projektin joskus vuoden 2005-2006 taitteessa ja ensimmäinen demo syntyi parin kuukauden sisään siitä. Toinen demojulkaisu valmistui kesällä 2006. Molemmat demot saatavilla toistaiseksi Mikseri.netistä (linkit alla). Kolmatta kokonaisuutta Melancholy's Masqueradea työskennellessäni siitä kiinnostui Lontoolainen Paradigms Recordings viime vuoden alkupuolella ja levy julkaistiin 500 kopion painoksena 24. joulukuuta 2007. Levyä voi halutessaan tilata Paradigmsin nettikaupasta.

Diskografia:
When Breathing Ends [DEMO 2006]
Weeping Streets and Crying Cities [DEMO 2006]
Melancholy's Masquerade [CD 2007]

Linkit:
http://www.myspace.com/s0mnam
http://www.mikseri.n...tists/?id=58130
http://www.paradigms-recordings.com

• 0

Guest_Kimmo the Wolf_*

Guest_Kimmo the Wolf_*
  • Guests
Minun bändi on Symphony of Chaos. En rupea selittelemään paremmin, koska en osaa.
Parempi kun kuuntelette itse http://www.mikseri.n...ists/?id=100513
  • 0

Guest_Bummi_*

Guest_Bummi_*
  • Guests
http://www.myspace.com/gravityshield

Eli soitan toista kitaraa ja olen säveltänyt myös molemmat kyseessä olevat biisit. :) Laulajan panostus ei oikein riittäny demon tekemiseen ja se hieman sieltä nauhalta kuuluukin, mutta biisit muuten omaan korvaan sellaisia mitä varmaan kuuntelisin vaikka en olisi itse tehnytkään :D Amophikseen ja vanhaan In Flamesiin on vähän vertailtu musiikillisesti, mutta laulut on cleanit (tai pitäisi olla. laulajalla oli tumma ja hyvä, melodinen ääni, mutta meni tekemään jotain omia ihme korinoita vähän joka puolelle.)
Mausteena kuullaan kyllä rääkymistäkin basistin suusta. Keväällä ilmeisesti tulossa lisää tavaraa uudella laulajalla ja nämä vanhatkin ehkä vielä joskus nauhoitetaan uudelleen sellaseen kuntoon että kehtaa jokusen kappaleen vaikka painattaa :) Mutta kommentoida voi vaikka sinne myspaceen jos yhtään miellyttää. Ja vaikka ei mielyttäisikään, palaute on aina toivottua jos se on asiallista.

Ja koska itse en pitäisi siitä yhtään jos minun panokseni bändin tuotoksia kohtaan jätetään mainitsematta missään tilanteessa niin vielä erikois maininta bändin toisesta kitaristista (joka on tehnyt ensimmäiseen sivuilla esiintyvään kappaleeseen kertosäkeen kitarat) sekä muista bändin jäsenistä jotka kaikki ovat vaikuttaneet lopputulokseen.
  • 0

Guest_Savior_*

Guest_Savior_*
  • Guests
Rässiä/Jööttepori-melodödöä! En ees tykkää moisesta mutta tulipahan soiteltua. Edit means edited.

Edited by Savior, 13 March 2008 - 08:51 PM.

• 0

Guest_Aino:)_*

Guest_Aino:)_*
  • Guests
Joopajoo, me tuossa perustettiin kavereiden kanssa bändi, kaks laulajaa, basisti, rumpali ja neljä kitaristia. Vaihteleva kokoonpano kylläkin, varsinkin kitaristeista kun puhutaan.
The Progressives on kohtuullisella itseironialla perustettu vielä tällä hetkellä hyvin sekalaista musiikkia soittava bändi. Meillä ei ole vielä omia biisejä, mutta toivottavasti tulevaisuudessa. Itse olen siis toinen bändin laulajista. Vielä ei ole esillä mitään materiaalia, mutta ehkä sitten joskus. :)
  • 0

Teditin

Teditin
  • Members
  • 1437 posts
  • GenderMale
  • LocationOulu, Finland
Noniin, nyt saatiin viimeinkin bändiltä edes jonkin näköstä matskua Interschnetiin, vaikkakin aika huonolaatuista, niin onhan se toki parempi kuin ei mitään. :D Tässä siis Redeemedin YouTube profiili. Eikä me sitten soiteta gospellia ja me ollaan oikeasti parempia, videot vääristää niin! :P

Edited by Teditin, 14 March 2008 - 01:01 PM.

• 0

Guest_Rei Hino_*

Guest_Rei Hino_*
  • Guests
Ei ole tällä hetkellä mitään projektia, ellei lasketa sitä, että pitäisi pyytää mutsilta lupa rekkautua MySpaceen ja laittaa sinne tulkintojani muutamista Nightwishin biiseistä, niin kuin... No, niin kuin vaikka Evasta ja Nemosta.
  • 0

Guest_Savior_*

Guest_Savior_*
  • Guests
edit. poistettu, kaggaa.

Edited by Savior, 21 April 2008 - 03:12 PM.

• 0

Elaith

Elaith
  • Member
  • 9369 posts
  • GenderFemale
  • LocationFairyGenderLand
:D Sopii hyvin yhteen tuon enkkupuolelle laittamani pätkän kanssa. :P

http://uk.youtube.co...h?v=gJIK7zXp9AY

(kivat epäpuhtaudet... Niin ja siitä sambasta lopussa ei kannattane välittää ;) )
  • 0
Almost Again
But not anymore

Guest_Savior_*

Guest_Savior_*
  • Guests
Oll raid! Berimbao on rytmisoitin jos mikä. Kävisi ehkä yhteen tämmöisenkin meiningin kanssa. :P Biisin nimi on meikä on meksikolainen ja siinä on sitä kuuluisaa tunnetta ja luomisen tuskaa. Sävelsin tuota eeposta siitä asti kun sain ensimmäisen kerran soittaakseni meksikolaisen Esp-kitarani...

edittiä:

Jaksa mainostaa omia tekeleitä enää erikseen. Maanis-dementia:n myspaceen tulee tavaraa kun tulee. 1 uusi avaruus-experimentaali meni just johon oon itse hyvinkin tyytyväinen. Hyvään suuntaan menossa, vähän epäselvä rakenne vielä mutta Podista alkaa löytyä mainiota soundia.

Edited by Savior, 21 April 2008 - 03:27 PM.

• 0

Guest_Minerva_*

Guest_Minerva_*
  • Guests
Pääsin sitten vihdoin äänittämään toisen demon. Ainakin toistaiseksi olen ihan tyytyväinen lopputulokseen, vaikka parempaankin olisin uskonut pystyväni.

http://www.myspace.com/arriewhite

Biisin nimi on siis Never Turn Around To Say Goodbye.

Ja reippaasti vaan kommenttia kyseisestä kappaleesta. :)
  • 0

Teditin

Teditin
  • Members
  • 1437 posts
  • GenderMale
  • LocationOulu, Finland
Vau, hieno biisi taas. :)
Mukavan ilonen melodia tässä biisissä, tosin tekstit ei taida ollakkaan niin iloiset.
Oisi muuten kiva, jos lisäisit tonne myspace -sivullesi molempien biisien lyriikat, kun siellähän käsittääkseni on tällanen mahdollisuus?
  • 0

Keepon

Keepon
  • Members
  • 598 posts
Nyt sanon rehellisen mielipiteeni Minervan biiseistä.

Alone on these roads

Helvetin tylsää musiikkia. Kuulostaa ihan samalta, mitä radiosta kuulee joka päivä. Ei iskenyt ollenkaan.

Never turn around to say goodbye

Parempi biisi, mutta edelleen se radiopoppailu häiritsee. Hitusen omaperäisempää meininkiä toivoisin. Tällainen Meja/Natalie Imbruglia -radiopoplinja ei ainakaan henk. koht. toimi ollenkaan.

Äänesi on erittäin kaunis, mutta yksinään se ei riitä.

Edited by Keepon, 03 May 2008 - 04:11 PM.

• 0
I hear the horses' thunder
Down in the valley below,
I'm waiting for the angels of Avalon,
Waiting for the eastern glow.

Guest_Nemo__*

Guest_Nemo__*
  • Guests
Minerva, tosi upea tuo sinun uusi biisisi! Kuulostat laulajana aivan pelottavan valmiilta. Ja noita lyriikoita kaipailisin minäkin, jos vaan suinkin viitsit lisätä. :)
  • 0

Guest_Savior_*

Guest_Savior_*
  • Guests

Nyt sanon rehellisen mielipiteeni Minervan biiseistä.

Äänesi on erittäin kaunis, mutta yksinään se ei riitä.

Aika monet nimet on näyttäneet että kyllä se riittää, Portisheadit sun muut taas ovat jääneet omaperäisinä tuntemattomammiksi.
  • 0

Guest_Minerva_*

Guest_Minerva_*
  • Guests

Hitusen omaperäisempää meininkiä toivoisin. Tällainen Meja/Natalie Imbruglia -radiopoplinja ei ainakaan henk. koht. toimi ollenkaan.

En ainakaan tietoisesti pyri tekemään radiopopin kuuloista musiikkia (jos radiopoppia nyt edes kehtaa musiikiksi väittää), mutta kieltämättä nuo kaksi MySpacessa olevaa biisiä kallistuvat enemmän popin, kuin vaikka rockin puolelle.
Mutta jotta ei nyt puolustuspuheeksi mene, niin totean että ihan mukava saada kuulla myös jotain negatiivista omasta musiikista, kun eihän sitä muuten kehity paremmaksi jos ei tiedä mitä pitäisi kehittää.

Teditimen ja Nemon pyynnöstä lisäilin biisien lyriikat MySpaceen. :)
  • 0

Lethean

Lethean
  • Members
  • 1270 posts

Alone on these roads

Helvetin tylsää musiikkia. Kuulostaa ihan samalta, mitä radiosta kuulee joka päivä. Ei iskenyt ollenkaan.

Mitähän radiota sinä kuuntelet? ;) Vaihtaisin mielelläni samalle, sillä kyllä tämä minusta vetää kevyttä radiossa soitettavaa peruspoppia turpiin ihan 6-0. Loistavaa työtä Minerva, etenkin jälkimmäisen kappaleen osalta!
  • 0

" --dark chambers of my mind locked around the neck of my l o v e. "

JKL 141207
HKI 260608
HKI 190909

Keepon

Keepon
  • Members
  • 598 posts
(ääh, palaan asiaan huomenna...)

Edited by Keepon, 05 May 2008 - 11:19 PM.

• 0
I hear the horses' thunder
Down in the valley below,
I'm waiting for the angels of Avalon,
Waiting for the eastern glow.

Elaith

Elaith
  • Member
  • 9369 posts
  • GenderFemale
  • LocationFairyGenderLand
Etpäs palannut!
  • 0
Almost Again
But not anymore

Teditin

Teditin
  • Members
  • 1437 posts
  • GenderMale
  • LocationOulu, Finland
Jaahas, syystä X Youtubessa oli pätkä meidän yhdestä biisistä, joka on itseasiassa ihan onnistunutki video, vaikkei biisi kokonaan olekaan tuossa.
Kertokaa toki mielipiteitä tästä biisistä. :D
  • 0

Lethean

Lethean
  • Members
  • 1270 posts

Jaahas, syystä X Youtubessa oli pätkä meidän yhdestä biisistä, joka on itseasiassa ihan onnistunutki video, vaikkei biisi kokonaan olekaan tuossa.
Kertokaa toki mielipiteitä tästä biisistä. :D

Minä pidin kyllä kovasti - Tietysti kun olette päässeet/pääsette keikkailemaankin jonkin verran (tai sellaisen kuvan olen saanut), kokemustakin on tulossa vielä enemmän. Mutta minusta aika varmalta näytti jo nyt. Hyvä meininki. :up:

...Kunhan teistä ei nyt sitten tule mitään seuraavaa Sturm und Trangia. :D
  • 0

" --dark chambers of my mind locked around the neck of my l o v e. "

JKL 141207
HKI 260608
HKI 190909

Teditin

Teditin
  • Members
  • 1437 posts
  • GenderMale
  • LocationOulu, Finland

Minä pidin kyllä kovasti - Tietysti kun olette päässeet/pääsette keikkailemaankin jonkin verran (tai sellaisen kuvan olen saanut), kokemustakin on tulossa vielä enemmän. Mutta minusta aika varmalta näytti jo nyt. Hyvä meininki. :up:

Kiitosta vaan. :D Jospa niitä keikkoja tulisi, niin kokemuskin pääsisi kasvamaan. Tossa pätkässä on kyllä meno vielä vähän jäässä, kun on vasta eka biisi setistä, niin se menee aina vähän ihmetellessä, notta mikä on meno.

...Kunhan teistä ei nyt sitten tule mitään seuraavaa Sturm und Trangia. :D

Pyritään välttämään ;)

Ja kiitos Minervallekin siinä alla. :D

Edited by Teditin, 09 June 2008 - 06:25 PM.

• 0

Guest_Minerva_*

Guest_Minerva_*
  • Guests

Mahtavalta kuulosti! Minä tykkäilin kovasti. :)
  • 0

Guest_Blaizer_*

Guest_Blaizer_*
  • Guests
Soitan rumpuja yhtyeessä nimeltä Makaberi.

http://www.mikseri.n...ists/?id=108345 tuolta pääsee kuuntelemaan meidän ensimmäistä demoamme, jonka saimme julkaistua 2008 kesän alussa. Kommetteja haluamme kuulla :)

Yhtyeemme sai alkunsa syksyllä 2007, jolloin aloimme soittelemaan sisäpiirin ystävien kanssa koululla. Sitten idea yhtyeestä tuli ilmi ja päätimme etsiä laulajan. Laulaja löytyi ja aloimme rakentamaan kappaleita. Materiaalia syntyi hurjaa vauhtia ja pääsimme nauhoittamaan kolmen kappaleen demoa keväällä 2008. Kun demo julkaistiin aloimme tehdä lisää materiaalia tulevaan mahdolliseen EP:seen, johon luultavasti laitamme 5 kappaletta.

Musiikkimme yhdistelee alternative rockia, punk rockia ja post-hardcorea. Yhtyeet, jotka ovat jollain tasolla vaikuttaneet soitantaan, ovat At the Drive-In, Fugazi, Sparta, Rancid, Therapy? ja Faith No More.

Edited by Blaizer, 06 July 2008 - 07:40 PM.

• 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users